torstai 14. elokuuta 2008

Edistystä edes jollakin saralla...

Vieläkään ei ole kuulunut mitään leikkauksesta. Mutta toisaalta hyvä, koska en jaksaisikaan stressata nyt kaikista asioista samaan aikaan. Työsuhteeni on meinaan juuri lopuillaan (huomenna vika työpäivä) ja kämpässä on remonttia tulossa. Lisäksi olen lähdössä ensi torstaina etelään viikoksi. Että Rodos kutsuu! Ihanaa päästä biitsille makaan ja uimaan. =) Mietittävää ja suunniteltavaa on ihan kiitettävästi siis. :)

Laihdutusprojekti etenee hyvin. Maanantaina 11.8 paino oli 67,8kg, eli alaspäin ollaan tultu kivasti. :) Liikuntaakin on saanut ihan riittävästi. Eilen oli jotekin paha olo, ja syömiset jäi suht vähiin ja se kyllä näkyi aamun punnituksessa: 67,3kg. Toivottavasti laskee vielä tuostakin; on meinaan menkat lopuillaan, joten turvotuksia ei pitäisi juurikaan enää olla... Mut sen näkee sit huomenaamulla.

Tuossa juuri tein tilannekartoituksen pudotusvauhdista ja asettamistani tavoitteista. Olin laittanut tavoitepäivämääräksi 1.9 ja silloin paino pitäisi olla 65,9kg. Eli mulla olis vielä reilu 2 viikkoa aikaa päästä tuohon välietappiin. Pudotettavaa olisi siis 1,4kg... Eli ei mikään mahdoton tavoite. Olen siis toiveikas...

Olen nyt ollut kolme viikkoa herkkulakossa, eli ei mitään karkkia (muutenkin kaikki näkyvä soker pois), eikä roskaruokaa. Pähkinöitä olen pariin otteeseen puputtanut ja sunnuntaina hain kiinalaista, mutta sitä nyt ei oikein voi laskea roskaruoaksi. Lisäksi olen ollut myöskin kolme viikkoa alkoholitta, joten uskon senkin vaikuttaneen positiivisesti pudottamaani painoon. Tosin, tulevana lauantaina on kaverin häät, joissa "joutuu" juomaan alkoholia ja syömään hääkakkua ja muitakin herkkuja. Mutta onhan se vain yksi päivä! Maanantaina palataan sitten taas ruotuun... :) Palaan astialle...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heippanen!
Kyllä tää joku lukee, kun tuolla aiemmin ihmettelit:)

Tsemppiä laihdutukseen. Hyvinhän sitä olet saanut kiloja pudotettua. Ja oikein hauskaa Rodoksen reissua. Ensi kesänä reissataankin sitten pikkupikkubikineissä... Myös täällä jos kaikki menee niinkuin olen suunnitellut.
Kirjoittele vaan ahkerasti, näitä pienennysblogeja on aikasen vähän suomeksi.

Aurinkoisia päiviä!

ElliMelli

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä täälläkin luetaan.
Tämä on myös itseä koskettava aihe, joten kiinnostaa.
terv. Sera

Maryshka kirjoitti...

kiva tietää, etten ihan vaam itselleni tässä kirjoittele. :)))

Lupaan nyt alkaa päivittelemään ahkerammin, kun h-hetkikin alkaa olemaan lähellä.

Seuraavaksi lupaankin laittaa tänne vähä "ennen-kuvia" jahka saan digikameraa lainaksi...